13. tammikuuta 2011

Ai niin...

Niin olihan mulla hyviä ja kivojakin asioita jaettavana, totta, totta!

Se mummon asunto, josta aiemmin kerroin...no, siinä asiassa tuli nyt sitten suvun erimielisyydet esteeksi, jonka vuoksi en lopulta voinutkaan muuttaa siihen. Nice. Mutta siis viikko sitten ryhdyin ahkeraan kodinmetsästykseen ja tänään vihdoin suullisesti sovin asunnon vuokraamisesta kevään ajaksi! Se on ihanan iso 33,5 neliön yksiö Porvoonkadulla. Huonoja puolia on minikokoinen keittokomero ilman uunia, mutta mä ratkaisen mun kokkausvimman sitten pilkkomalla ja valmistelemalla ruuat vaikka olohuoneen baaritiskillä. Ja ehkä mä selviän muutaman kuukauden ilman mun NIIN USEIN kokkailemia uuniruokia. Kylppäri on myös melko pieni, mutta se ei haittaa yhtään mitään. Itse huone on ihanan iso, vien sinne keittiön pöydän, joka mahtuu hyvin koska siellä on hyvin minimaalistisen tyylikäs sisustus. Niin, sit siellä on jättimäinen parvi, jonka alla on VAATEHUONE!!! Mä oon aina unelmoinut kämpästä, jossa on vaatehuone...huoh. Ja tää on vieläpä niin kaunis. Mä voin olla vaikka 3 kuukautta kokkaamatta jos saan vaan pitää sen vaatehuoneen.

Suunnitelmat ei muuten oo sen selvemmät, paitsi että oon tossa asunnossa huhtikuun loppuun. Toivottavasti matkamessuilta löytyy lennot Brasiliaan toukokuulle!

2 kommenttia: