13. lokakuuta 2010

Carbohydrate destruction


Masentavaa! Oon ollu täällä nyt viikon, kuten mainittua edellisessäkin postauksessa, ja oon lihonut. Siis oon lihonut niin, että huomaan sen selvästi. Mun maha on kasvanut, eikä se oo enää litteä kuten vielä viikko sitten. Syytän tästä kaikesta itseni lisäks coxinhaa (kuvassa) ja muita ruokia, jotka vaan uhmaa kaikkia järkevien ruokailutottumusten lakeja.

Tiedän, että tää on nyt turhaa valittamista ja kysymys kuuluukin "mikset tee mitään" jne. Mutta siis teen. Oon käynyt juoksulenkeillä (tänään mulla oli jalassa hotpantsit, koska haluan mun valkoisille kintuille ees vähän aurinkoa - keräsin paljon liian pitkiä katseita keski-ikäisiltä miehiltä, ne ilmeisesti ymmärtää, ettei selluliitti välttämättä oo niin kauhea asia!) ja tehnyt vatsalihaksia kotona, mutta se ei oo sama asia kuin se, että pääsisin spinningiin ja pumppiin hikoilemaan monta kertaa viikossa. Mä en vaan tajua, miten maringálaisilla voi olla varaa maksaa yli 50 euroa tunnista. Mutta jos asiat jatkuu tähän malliin, niin mä pistän varmaan lopulta kaikki rahani kuntosaleihin. Paitsi ne, joilla matkustan Buenos Airesiin.

Sori tää valitusvirsi. Lupaan olla huomenna positiivisempi ja kirjoittaa jotain kivaa. Tänään mua vaan ahdisti ja ahdistaa, kun jenkkakahvat ja maha pursuaa farkkujen vyötärön yli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti