7. maaliskuuta 2011

It's work that kills you!

Aargh! Äsken tunsin itseni taas naurettavammaksi, kuin pitkiin aikoihin!

Olen siis kipeänä, jossain pirun vatsataudissa. Tänään oli maailman huonoin omatunto siitä, etten ollut töissä vaikka mulla olis töitä tehtävänä. Lisäksi pitäisi hoitaa yksi akuutti palkka-asia, jonka due to olis HUOMENNA. No, lähdin sitten myöhään illalla toimistolle. Että saisin hoidettua kaikki mieltä painavat asiat. Ja etten tartuttaisi muita toimistolla olevia. Kun nousin bussista, tajusin että olin unohtanut toimiston kulkukortin kotiin! EI VOI OLLA TOTTA!!! Olin ihan varma, että laitoin sen käsilaukkuun ennen lähtöä! (joo, olin laittanut, mutta väärään laukkuun!)

No, ei auttanut kuin odottaa seuraavaa bussia, joka veisi mut takaisin kotiin. Ainakaan toi ei varmasti parantanut mun oloa yhtään, kuten ei tieto siitäkään, että mun on pakko lähteä byroolle huomisaamuna, vaikka sitten oksennuspussin kanssa. Kotimatkalla kävin Siwassa, vaikka en ikinä normaalisti käy Siwassa, ja ostin laskiaispullia. Söin sitten harmitukseeni spagettia pestolla ja ja parmesanilla, ja laskiaispullan. Kipeenä ei varmaan tarvitse laskea kaloreita sen paremmin kuin hiilareitakaan.

Nyt mä haluaisin vaan olla näin.

Jules et Jim

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti