15. maaliskuuta 2011

Ain't it good to be alive?

Mulla on maailman ihanimmat vanhemmat. Tajusin sen taas kerran, kun kävin niiden luona mun lapsuudenkodissa tänään töiden jälkeen hengaamassa. Äiti ja isä lähtee huomenna reiluksi viikoksi Hong Kongiin, joten kävin vielä viettämässä aikaa niiden kanssa ennen sitä, ja pesemässä taas vähän pyykkiä, sillä mullahan ei ole pesukonetta. Juotiin kahvia, syötiin iltapalaa, lueskeltiin Hong Kong -kirjoja ja lehtileikkeitä, katsottiin Muodin huipulle ja päiviteltiin äidin kanssa, kuinka väärä henkilö putosi! Tuomaksen olis ihan ehdottomasti pitänyt lentää sieltä kuin leppäkeihäs, se sen asu oli ihan karmiva. Anne-Marin luomus oli mun mielestä illan paras yhdessä Suvin kanssa. Oivoi.

Nyt on ihan sellainen olo, että tulee tosi kova ikävä äitiä ja isää, vaikka eihän ne oo poissa kuin hetken vaan. Mun suhde niihin ei oo ollut näin hyvä aikoihin. Näin rento ja hassutteleva ja iloinen. On ihanaa olla niiden kanssa. Silloin, kun vielä asuin siellä väliaikaisesti, olin jatkuvasti hermo kireällä enkä osannut arvostaa ja nauttia niiden seurasta tai edes siitä efortista, että ylipäänsä antoivat mun asua siellä, ja vielä ruokkivatkin. Olen kiitollinen ja onnellinen, mulla on mahtava perhe. Tiedän, että osaan arvostaa sitä entistäkin enemmän.

Hei, muihin aiheisiin. Tänään olin Rolling Stones -pilvessä koko päivän! Siis mun sydän pakahtuu yksinkertaisesti siitä syystä, että Angie on yksi maailman parhaista kappaleista (eikä tietty ainoa Stones helmi). Joten, tässä se kaikille teille hyvän yön kappaleeksi. Samalla muistin, että olen jemmannut yhtä mieletöntä Rollari-kuvaa arkistoissani, ehkäpä senkin aika tulisi tässä joku päivä.

Rakkautta!




Angie, Angie
when will those clouds all disappear?
Angie, Angie
where will it lead us from here?
 
With no loving in our souls 
and no money in our coats
You can't say we're satisfied
But Angie, Angie
you can't say we never tried
 
Angie, you're beautiful
but ain't it time we said good-bye?
Angie, I still love you
remember all those nights we cried?
 
All the dreams we held so close
seemed to all go up in smoke
Let me whisper in your ear:
Angie, Angie, where will it lead us from here?

Oh, Angie, don't you weep
all your kisses still taste sweet
I hate that sadness in your eyes
But Angie, Angie
ain't it time we said good-bye?
 
With no loving in our souls
and no money in our coats
You can't say we're satisfied
 
But Angie, I still love you, baby
Ev'rywhere I look I see your eyes
There ain't a woman that comes close to you
Come on Baby, dry your eyes
But Angie, Angie
ain't it good to be alive?
Angie, Angie
they can't say we never tried

2 kommenttia:

  1. heh, juuri eilen katsoin beverly hills 90210:sta jakson, missä koko jakso pyörii rolling stonesin voodoo lounge tourin ympärillä. jopa jim & cindy walsh fiilisteli rollareita.
    ja mulle on muuten joukko hollantilaisia poikia kerran laulanu tuon angien, mut sanoin "katja, kaatjaaa..." ;)

    VastaaPoista
  2. OMG! Mäkin haluan oman version Angiesta! Vaikka eihän noi lyriikat varsinaisesti ole kovinkaan romanttiset, eli toivottavasti ainakaan oma mies ei vetäise serenadia.

    Mä en muista Beverly Hillsin Rolling Stones -jaksoa, mutta mä katsoinkin vaan Melrose Placea :D

    VastaaPoista