27. marraskuuta 2010

Vanity is my favourite sin

Oli pakko tulla vielä kesken seinänmaalauksen ja suklaansyönnin kirjoittamaan mun tän päiväisestä manikyyrikokemuksesta.

Se oli mahtava! Rentouttava. Viereisissä penkeissä naisille tehtiin yhtäaikaisesti manikyyriä, pedikyyriä ja kampausta. Valkaistut hampaat välkkyi ja silikonitissit pullisteli juorulehtien takaa. Ajattelin, että seuraavalla kerralla mäkin - ilman niitä hampaita ja tissejä. Manikyyrin mulle tehnyt nainen ei ollut uskoa, etten oo koskaan käynyt poistattamassa mun kynsinauhoja (jotka siis nyt kasvoi jo 1,5 millin levyisinä mun kynsissä). Onhan multa sellaisella puutikulla niitä työnnetty sivuun aiemmin, mutta nyt oli käytössä järeämmät aseet: pieni tylsä veitsi ja rakennuspihtien pienempi versio. Niillä se nainen sitten leikkeli mun kynsinauhat pois, samaten kuivan ihon kynsien ympäriltä. Mun kynnet ei oo koskaan olleet näin kauniit.

Harmi, etten ottanut ennen-kuvia. Olisi nimittäin ollut aikamoinen kontrasti nykyiseen. Tässä kuitenkin mun uudet kynnet!




Ihan hävettää, että nautin tästä tilasta näin paljon. Tästä on lyhyt matka silikonipohkeisiin ja hampaiden posliinikuoriin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti