11. lokakuuta 2010

Reader's digest


Voi hitto, eilen sitten sain ekan merkin mun läppärin lopullisesta hajoamisesta, kun E-kirjain lähti irti :( Itse asiassa tää tietokonevanhus on pelastettu kuolemalta jo kahdesti ja syytä olis pian ehkä vaihtaa masiinaa, onhan tää ollut mulla jo kuusi vuotta!

Tänään katsoin mun blogin lukijatilastoja. Ne ehkä hieman masensi... Toivoin, että tätä oikeasti ehkä lukisi joku kymmenen ihmistä päivässä, mutta mun blogin keskimääräinen päivän lukijamäärä on viisi. Joinain päivinä lukijoita on kaksi, ja joinain päivinä kymmenen.

Kiitos kuitenkin teille, jotka jaksatte lukea mun juttuja!! Se tuntuu erityisen mukavalta nyt, kun oon täällä kaukana Etelä-Amerikassa enkä voi jutella teille joka päivä täällä, ja myös siellä, tapahtuvista asioista. KIITOS SIIS! Ajattelen teitä usein.

Tänään, itse asiassa ihan kohta, meen ensimmäistä kertaa siihen pilatekseen josta kerroin. Jota tehdään laitteiden ja personal trainerin kanssa. Kukaan siellä ei puhu englantia, katsotaan miten pärjään! Tänään pitkällä aamukävelyllä näin myös apinoita. Harmi, ettei mulla ollut kameraa. Ne peuhaili nimittäin parhaimmillaan puolen metrin päässä musta.

Ainiin!!! Paljon paljon paaaaljoooonnnn onnea veljelleni ja Jennille, jotka eilen 101010 menivät kihloihin!!! Otan teidän onnelle tänään ehkä drinksun ♥

6 kommenttia:

  1. En näy tilastoissa, koska luen rss-feediä. Despair not, ye.

    VastaaPoista
  2. Tää on kuule mun työpäivän kohokohta aina, kun täällä on uusi päivitys :) -E-

    VastaaPoista
  3. Kuin myös. Oot ihana tuulahdus. Keep rocking there, girl :). T:Taru

    Ps. Kaikki blogipostaukset sun lähdön jälkeen on luettu. Vielku se yks konsonantti oppis vaan käyttäytymään ;).

    VastaaPoista
  4. Jee Olli ja ihanat tytöt, teidän kommentit pelasti mun päivän täällä! Kuulin että siel on jäätävän kylmä, voin lohduttaa että täällä palellaan sisätiloissa :D Ulkona on onneks lämmin ja aurinko paistaa!

    VastaaPoista
  5. Ei ollut kaukana, että Ollista olisi tullut ihana tyttö. Sniff.

    VastaaPoista
  6. No ees ihana Olli! Melkein yhtä hyvä :)

    VastaaPoista