24. syyskuuta 2010

Love, love, love, yeah!


Toi kuva nyt ei liity mitenkään mihinkään. Paitsi siihen, että musta olis kiva työntää mun käsi sen sisään ja ehkä myös maistaa sitä - käänteisessä järjestyksessä!

Mutta, oon täynnä rakkautta, koska on perjantai ja koska lähden ihan just kohti Helsinkiä! Tapaan mun entisiä kesätyökavereita ja meen niiden kanssa hakukoneoptimoijien rahan ja rehvastelunkäryiseen miittiin, yay! Sulaudun massaan...

Piti vaan nopeasti kirjoittaa vielä, miten eilen yks ystävä sanoi että mun blogia on kiva lukea, koska avaudun rehellisesti, enkä hienostele vaikka mun elämä ei aina ookaan yhtä ilotulitusta (kuten kaikkien muiden tietysti on). Se oli niin kiva kuulla! Kiitos Maria ♥ Nyt tiedän sen lisäksi, että mun blogilla on kuusi lukijaa kuvittelemani viiden sijasta. Jee jee!

Hauskaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti