22. syyskuuta 2010

Girl addicted

Oon addiktoitunut body pumppiin.

Tai siis ei tää oo mikään uus juttu, kylläkään. Mutta etenkin nyt, kun en käy töissä ja aikaa on enemmän, mun on pakko päästä joka päivä (tai edes melkein joka päivä) pumppiin. En oikein itsekään ymmärrä, miten voin tykätä siitä niin paljon... Tänäänkin taas tuli vaan niin hyvä mieli siellä tunnilla. Pumppi vetää vertoja onnellisuudentunteen ja tyydytyksen tuottamisessa melkein jopa seksille ja shoppailulle!

Maanantaina vaihtui uus body pump -ohjelma, jota jatkuu seuraavat 3kk. Ainoan ongelman tää addiktio tuottaa todennäköisesti sinä aikana mun olkapäille. Sen ohjelman olkapääbiisi on nimittäin jotain ihan hirveetä. Viis minuuttia kauheeta helvettiä. Jos jatkan tätä rataa, mulla on joulukuussa massiivisina pullistelevat bodybuilder-hartiat! Mut en oikein tiedä miten mä yhtäkkiä en enää haluaiskaan käydä siellä...

Äsken söin liikaa mustikka-vadelmarahkaa, jota tein. Söin sitä huomaamatta samalla kun tuijotin BB:tä. Huomasin samalla, että mä en syty näille uusille asukkaille yh-tään.

Ai niin. Ja mustikka-vadelmarahkaövereitä vetäessäni haaveilin koko ajan banoffee-kakusta. Voisko joku tehdä mulle sellaisen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti