2. elokuuta 2010

Boyfriend jeans

Ostin viime viikolla kauan himoitsemani poikaystäväfarkut. Ihme nimi, miksei ne voi olla vaan esim. löysät farkut? Huomasin TAAS olevani täysin jälkijunassa mitä tulee "kaiken maailman trendihumputuksiin". Kesällä 2013 pukeudun todennäköisesti pitsireunaisiin pyöräilyshortseihin. Mutta, pyöräilyshortsit odottakoon. Huomasin tosiaan, että Victoria ja Katiehan on hiihdelleet boyfriend jeanseissaan pitkin L.A.:n katuja jo kesällä 2008...



Näihin farkkuihin liittyy myös tavallaan kriisi. Koska en ole aivan varma, minkä kokoiset ts. kuinka isot niiden oikeasti kuuluisi olla? Normaalisti käytän vaatekokoa 36/38, riippuen vaatteesta. Kokeilin siis ensimmäisenä koon 36 farkkuja, jotka hulahti pois mun päältä. Siis olivat vyötäröstä niin isot, että pystyin paitsi vetämään ne jalkaan helposti avaamatta nappeja, myös ikävä kyllä riisumaan ne ilman omaa tahtoani. Ainut mahdollisuus olis siis ollut kuroa ne tiukalle vyöllä (jota ei sattunut olemaan sovituskopissa mukana). Kokeilin lopulta aivan paniikissa koon 34 (!!!!) farkkuja, jotka MUN MIELESTÄ istui hyvin ja pysyi kaiken lisäksi jalassa ollen silti suht väljät. Mutta mä oon käyttänyt koon 34 vaatteita viimeks kymmenen vuotta sitten! En mä oikeasti ole niin pieni... Ja nyt mietin tälläkin hetkellä näissä housuissa istuessani, että onko nää sittenkin liian pienet, ja pitäiskö mun kuitenkin mieluummin näyttää yli-ikäiseltä lökäpökältä niissä isommissa?

Nojoo. Päätin lopettaa asian pohtimisen ja irrotin farkuista laput eilen. Etten vaan voi mennä vaihtamaan niitä, koska sit jäisin taas arpomaan sitä kokoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti