29. heinäkuuta 2010

Last.fm

Oon huomannut, että mulle ei ole aikoihin kehittynyt mitään addiktiota mihinkään erityiseen. Kuten ehkä noin viisi vuotta sitten oli Civilization III -peliin (tosi, tosi paha) ja sen jälkeen Facebookkiin vähän lievempi. Nyt mulla on ollut ihan liikaa aikaa olla tekemättä yhtään mitään, paitsi olla kotona...ja sit oon koneella, kun ei oo mitään tekemistä (I hate it), ja sit valvon yömyöhään ilman hyvää syytä, kun en vaan osaa irtautua kaikesta "tekemisestä".

Mutta siis piti sanoa, että nyt oon addiktoitunut Last.fm:ään! Olin siellä jo joskus aikoja sitten, mut siitä ei silloin tullut oikein mitään. Nyt oon aivan koukussa muiden ihmisten profiilien ja soittolistojen selailuun! Haluun kavereita sieltä (ööh...), haluun keskustella musiikista! Huippua! Joku tyhjä aukko alkaa selvästi täyttyä. Ehkä vähän epämääräisellä sisällöllä, mutta parempi sekin kuin ei sisältöä ollenkaan.

I'm lovin it.

EDIT: Mut löytää sieltä nimimerkillä noooranen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti