28. lokakuuta 2010

Macacos, macacos, mais macacos!

Apuaa, oon ollut laiska viime aikoina päivittämään blogia! Suokaa anteeksi! Ja nytkin tästä tulee tällainen pikapostaus, koska mun tekemiset ei viime aikoina oo olleet läheskään niin kiinnostavia kuin tämä:

Tänään olin aamupäivällä lenkillä, ja apinat oli taas lähteneet puistosta lenkkipolulle hengailemaan. Tänään on tosi kuuma, luulis että siellä viidakossa niiden olis vilpoisampaa, mutta siinä ne kuitenkin oli laumana kiljumassa ja juoksemassa ohikulkijoiden perässä herkkujen toivossa.

Tässä muutama kuva, jotka sain napattua (värit huonot, oli vähän liian varjoisaa).







Viimeinen otos on aika hätäinen siitä syystä, että vietin vissiin vähän liian kauan sihtaillen vesikupilla leikkivää apinanpoikasta. Se luultavasti luuli, että aion viedä sen lelun, ja säntäsi mua kohti sitä mukia "uhkaavasti" heilutellen, hih.

Näin lenkillä myös masturboivan apinan - sekä maailman hellyttävimmän apinaperheen, mutta kun palasin kameran kanssa, hommat oli hoidettu ja perhekin oli kadonnut, höh.

3 kommenttia:

  1. kertooko toi kolmannen kuvan ilme nautinnosta vai tuskasta? :D mahtavia kuvia!

    VastaaPoista
  2. :D Samaa kaksikkoa oli ihmettelemässä myös jotkut isä ja poika. Se isä sanoi mulle "são filho e pai. ele protege-lo." Mutta kun ne alkoi nytkyttää antaumuksella, niin aloin epäillä, että ne olis ollu isä ja poika. Paitsi etten kyllä tiedä, millasiin meininkeihin apinoilla on taipumusta!

    VastaaPoista