22. heinäkuuta 2010

My HOT HOTpants!!

Mahtavaa! Vihdoin oikea, kunnollinen syy uudelle blogipostaukselle!

Mun vanhemmat lomailivat Lontoossa, joten tietty sujautin niiden matkalaukkuun listan siitä, mitä kaikkea ihanaa haluaisin Topshopista (joo, tiedän että niillä on myös nettikauppa, silti. Voisin myös kertoa, mitä kaikkea muuta kivaa sieltä mukaan irtosi, mutta se on tässä yhteydessä täysin merkityksetöntä, nimittäin...).

Tänään ne saapuivat: maailman KAUNEIMMAT hotpantsit!!! Jos ollaan täysin rehellisiä, en edes tiennyt, että näinkin laiskan ja epäurheilullisen hanurin voi saada näyttämään niin hyvältä!

En aio enää käyttää mitään muita housuja. Tervetuloa talvi ja pakkanen, muutan Brasiliaan ja liitto mun ihanien indigon väristen, kultaisilla napeilla koristeltujen, korkeavyötäröisten hotpantsieni välillä älköön koskaan katketko (paitsi niinä aikoina kun niiden täytyy olla pesukoneessa tai muusta välttämättömästä syystä pois jalasta, jolloin silloinkin pysyttelen näköetäisyydellä). Taivas on auennut.




PS Kuva ei tee oikeutta. Suosittelen bongaamaan ne jostain livenä.

2 kommenttia:

  1. Ihanat!!! Mä oon kasvanu kiinni yhtiin harmaisiin farkkuihin mitä olin heittämässä jo pois (ne oli aivan puhki ja boot cut -mallia), kunnes kokeilin miltä ne näyttäs shortseina. Ja siitä saakka ne on ollu jalassa joka päivä.

    VastaaPoista
  2. Noi on niin paljon hienommat jalassa! Olisin halunnu sellaset vielä vähän korkeemmat, muuten samat, mutta niitä ei ollu 10-kokosina enää. Mut noi on niin mahtavat! Mä oon niin impulsiivinen shoppailija, että suurin osa vaatteista on vaan jotain rättejä sit loppujen lopuks. Mutta kun löytyy joku uusi lempparivaate, niin se on ihana tunne! Ah tätä materialismin autuutta :)

    VastaaPoista